invataturi personale

Am invatat ca atunci ca atunci cand oferi totul nu primesti neaparat ceva.Am invatat ce frumoasa e ioubirea,dar si ce dureroasa e dezamagirea.Am invatat ca nu tot ce e frumos e neaparat si bun.Am invatat ca atunci cand faci bine te simti mai bine.Am invatat ca lumea nu e intotdeauna asa cum vrem noi sa fie.Amin vatat ca oamenii,rai sau buni sunt asa ca asa vor ei sa fie,nu se nasc asa.Am invatat ca loviturile din viata pot rani sufletul dar intaresc spiritul.Am invatat ca un suflrt bun nu poate fi invins niciodata de rau.Am invatat ca credinta inseamna speranta dar si putere!(Gabriel-Cristinel)-http://www.facebook.com/groups/sufletbun

joi, 28 mai 2009

ACUMULATI ENERGIE POZITIVA!!!!





Tot mai preucupati cu grijile zilnice,cu timpul planificat la maxim,servici,casa,copii apoi mai apare si fenomenul orelor pierdute in fata p.c,ajungem sa fim proprii nostri sclavi,proprii robotei,cu aceleasi preucupari si activitati repetitive si obijnuite,uitand cu desavarsire sa mai privim si in jurul nostru,sa ne bucuram si de frumusetile puse la dispozitie de mama natura.Ne spalam singuri creerul cu gandul mereu la sporirea traiului,ne intoxicam cu informatii violente si negativiste care abunda in mass media.Sa ne gasim timp si pentru noi,sa ne retragem undeva in natura unde sa ne eliberam de cotidian si sa ne reincarcam ,,bateriile,,sa uitam pentru un timp de griji,sa ne incarcam cu energia benefica oferita de natura,sa eliberam mintea de ganduri negative,sa ne incarcam pozitiv!!!.E nevoie de un simplu exercitiu mental in care ne eliberam total de orce gand,viziualizand ca ne incarcam cu energie benefica venita din spatiu cosmic si cel inconjurator(POMI;FLORI;ENERGIA SOLARA;PAMANT;APA).INCERCATI SI VETI VEDEA REZULTATUL!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu