invataturi personale

Am invatat ca atunci ca atunci cand oferi totul nu primesti neaparat ceva.Am invatat ce frumoasa e ioubirea,dar si ce dureroasa e dezamagirea.Am invatat ca nu tot ce e frumos e neaparat si bun.Am invatat ca atunci cand faci bine te simti mai bine.Am invatat ca lumea nu e intotdeauna asa cum vrem noi sa fie.Amin vatat ca oamenii,rai sau buni sunt asa ca asa vor ei sa fie,nu se nasc asa.Am invatat ca loviturile din viata pot rani sufletul dar intaresc spiritul.Am invatat ca un suflrt bun nu poate fi invins niciodata de rau.Am invatat ca credinta inseamna speranta dar si putere!(Gabriel-Cristinel)-http://www.facebook.com/groups/sufletbun

luni, 25 mai 2009

toate religiile sunt bune,atata timp cat nu dau in fanatism!!!!

6 comentarii:

  1. daca toate religiile sant bune, atunci biblia nu este adevarata, daca biblia este adevarata, atunci nu exista decat o singura cale. Isus Hristos

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru sufletele noastre se duce o mare batalie. La Golgota Isus Hristos a zdrobit toata puterea lui satan.Cum vom scapa noi daca stam nepasatori de o mantuire asa mare!. daca vrei sa vorbim despre viata si multe altele ai id-ul meu. Dumnezeu sa ne binecuvinteze

    flory_mur@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Credinta e temelia spiritualitatii,religiile palesc in fata ei!

    RăspundețiȘtergere
  4. RE-LIGIi, se presupune ca sunt forme prin care ne re-leaga de Dumnezeu. Nici una nu este buna fiindca sunt business-uri, iar simbolurile pe care le-ai posta tu sunt anticriste, masonice, oricum, nimic bun. Doar Iisus Christos, fiul lui Dumnezeu, care a fost trimis sa ne '''mantuie''' transforme din Copii ai Diavolului in Copii ai lui Dumnezeu, intorsi le Tatal din ceruri, indumnezeiti ! E un mare mister pe care '''popii'' nostri ori nu-l stiu, ori nu vor sa-l spuna, altfel s-ar terminat cu toate religiile si preotiile,, fiindca ne-a dat deja un mare preot, un mare sacrificiu si o jertfa suprema, IISIS CHRISTOS- dragostea si iubirea suprema, neconditionata, altruista, pana la sacrificiu, aducatoare de PACEA MONDIALA. Cel putin asa ar trebui sa fie, daca toti ne-am renaste spiritual in Iisus Christos, ne-am identifica cu EL, ar fi Pace pe pamant !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulțumesc pentru comentariu Georgeta!

    RăspundețiȘtergere