invataturi personale

Am invatat ca atunci ca atunci cand oferi totul nu primesti neaparat ceva.Am invatat ce frumoasa e ioubirea,dar si ce dureroasa e dezamagirea.Am invatat ca nu tot ce e frumos e neaparat si bun.Am invatat ca atunci cand faci bine te simti mai bine.Am invatat ca lumea nu e intotdeauna asa cum vrem noi sa fie.Amin vatat ca oamenii,rai sau buni sunt asa ca asa vor ei sa fie,nu se nasc asa.Am invatat ca loviturile din viata pot rani sufletul dar intaresc spiritul.Am invatat ca un suflrt bun nu poate fi invins niciodata de rau.Am invatat ca credinta inseamna speranta dar si putere!(Gabriel-Cristinel)-http://www.facebook.com/groups/sufletbun

miercuri, 10 iunie 2009

DESENELE MISTERIOASE DIN NAZCA







DESENELE DIN NAZCA.Kilometrii de linii spiralate,pasari uriase,o maimuta,un caine si alte animale de dimensiuni impresionante,toate acestea le gasim in Nazca la sud de Lima.Desenele au fost vazute prima data din avion in anul 1939.Nazca a devenit astfel o mare enigma care persista si in ziua de azi.Un domeniu fascinant pentru astronomi,arheologi,geologi si istorici.In 1968 in lucrarea sa,,Prezenta Extraterestrilor;,Erich Von Deniken afirma ca aceste urme au fost lasate de nave extraterestre care au aterizat pe pamant.Maria Reiche afirma ca Nazca este cea mai mare carte astronomica a lumii,ea spune ca liniile semnifica drumul pe care astrele il parcurg pe cer.In cartea ,,liniile din Nazca,,,Anthony Aveni face apel la o teza religioasa.Liniile ar corespunde unor drumuri sacre,iar desenele uriase ar fi reprezentari ale zeilor.Dar totul este numai ipoteza,asa ca misterul ramane nedezlegat pana si in zilele noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu