invataturi personale

Am invatat ca atunci ca atunci cand oferi totul nu primesti neaparat ceva.Am invatat ce frumoasa e ioubirea,dar si ce dureroasa e dezamagirea.Am invatat ca nu tot ce e frumos e neaparat si bun.Am invatat ca atunci cand faci bine te simti mai bine.Am invatat ca lumea nu e intotdeauna asa cum vrem noi sa fie.Amin vatat ca oamenii,rai sau buni sunt asa ca asa vor ei sa fie,nu se nasc asa.Am invatat ca loviturile din viata pot rani sufletul dar intaresc spiritul.Am invatat ca un suflrt bun nu poate fi invins niciodata de rau.Am invatat ca credinta inseamna speranta dar si putere!(Gabriel-Cristinel)-http://www.facebook.com/groups/sufletbun

luni, 8 iunie 2009

LOCURI CIUDATE PE PAMANT






INSULA PASTELUI. A fost descoperita in primavara anului 1722.In acel an,intr-o zi de paste,amiralul olandez Jacob Roggeveen a descoperit o insula ciudata,populata de niste statui ciudate,enigmatice uriase.Descoperirea olandezului a dat nastere la tot felul de interpretari.Una din ipoteze este ca aici ar fi vestigiile unui continent disparut,numit MU,cu o ciudata civilizatie .Cele 7 statui,cu o inaltime de zeci de metrii,sunt aliniate pe malul marii.Cercetatorii nu au putut gasi pana acuma o explicatie rationala la intrebarea cum a fost posibila deplasarea lor din munti.Credinta ca statuile au fost mutate cu o forta supranaturala nu a putut fi spulberata.Si ca o paranteza facand de curand ,cunoscutul parapsiholog roman,generalul Strainu a facut o descoperire remarcabila.Deplasandu-se de curand la fata locului si avand asupra sa un simplu radio a constatat ca in apropierea statuilor undele radio se amplificau,ceea ce duce la ipoteza ca ciudatele statui puteau fi construite in asa fel incat sa fie veritabile statii sau antene de emisie-receptie.(ange_gabriel)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu